استودیو شهر صدا

با مجوز رسمی از سال 1385 تاکنون در خدمت شما هستیم

5 ستاره از 2 رأی
درباره / معرفی

مجموعه شهر صدا پارسیان اولین استودیو خود را به نام نوای شهر پارسیان در سال ۱۳۸۸ تاسیس نمود. پس از جا به جایی این مجموعه در سال ۱۳۹۶ به محل ساختمان جدید دو استودیوی صدابرداری و صداگذاری با استاندارهای حرفه ای جهانی در این مجموعه آغاز به کار کرده است.


استودیوی شماره ۱ با ابعاد ۷۰ متر مربع اتاق ضبط صدا و ۲۵ متر مربع اتاق کنترل و ارتفاع ۴ متر یکی از بزرگترین استودیوهای کشور است. این استودیو با بکارگیری تجهیزات ویژه وگروه کاملی از میکروفن ها،پری-آمپلی فایرها، اتاق های مجزای ضبط صدا و درامز یکی از کاملترین استودیوهای کشور، با کیفیت و کمیتی مطابق با استودیوهای روز دنیا است.


استودیو شماره ۲ دارای اتاق ضبط به مساحت ۱۲ متر مربع، اتاق کنترل به مساحت ۱۰ متر مربع و مهجز به سیستم ضبط صدا و موسیقی با ۱۶ کانال ورودی و خروجی می باشد.


آموزشگاه شهر صدا با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور و زیر نظر وزارت کار و امور اجتماعی از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز نموده است. این آموزشگاه در زمینه هنرهای نمایشی بصورت تخصصی در زمینه آموزش فنون صدابرداری استودیویی، صدابرداری اجرای زنده، میکس و مسترینگ، موسیقی الکترونیک، تکنیک های موسیقی پلی بک (دی جی) فعالیت داشته است. در کادر مربیان خود با بهره گیری از اساتید بنام و موفق کشور شیوه نوینی از آکادمیک کردن مباحث فوق را ارائه کرده است. همچنین با برگزاری کارگاه های آموزشی و حرفه ای و با استفاده از اساتید بین المللی سعی در همگام کردن دانش علمی هنرجویان با کشورهای مترقی نموده است. به زودی این آموزشگاه در زمینه های دیگر هنرهای نمایشی مانند بازیگری، کارگردانی، طراحی نور، عکاسی، صداپیشگی، دوبلاژ، موسیقی و تکنیک های نوازندگی سازهای مختلف فعالیت خود را گسترش خواهد داد.


در بخش بازرگانی و فروش تجهیزات حرفه ای صوتی، بازرگانی پارسیان با داشتن گواهینامه نمایندگی از برندهای مطرح جهانی مانند Harman، JBL، AKG، Crown، ProSoundPeavy و Eve Audio خدمات ویژه را از مشاوره، فروش، نصب و پشتیبانی سیستم های صوتی عرضه نماید. این شرکت با نگاهی نو به سیاست عرضه کالا بجای فروش کالا، سیاست مشاوره و توأم با آگاهی دادن، و سپس عرضه مناسب و به مقدار نیاز مشتری را پیش گرفته است. از نمونه پروژه های موفق می توان به پروژه های زیر اشاره کرد:

خلاصه ادامه
شبکه‌های اجتماعی
راه‌های ارتباطی
ویدئو
error: Alert: Content is protected !!