آموزشگاه موسیقی شیدا

آکادمی ای مجهز به لوازم کامل در محیطی گرم و صمیمی

5 ستاره از 2 رأی
درباره / معرفی

آموزشگاه موسیقی شیدا از سال ۱۳۸۷ آغاز به کارنمود و توانست با استفاده از اساتید با تجربه و فارغ التحصیل رشته موسیقی( در اروپا و ایران) و استفاده از متد های روز دنیا در زمره برترین آموزشگاه های موسیقی در غرب تهران قرار بگیرد.
آموزشگاه موسیقی شیدا ،یک آکادمی مجهز موسیقی دارای امکانات و لوازم کامل در محیطی گرم و صمیمی با روحیه یادگیری بالا می باشد و هدف اصلی خودرا اعتلای کیفیت آموزش موسیقی قرار داده است، این آموزشگاه برای تمامی سنین از کودکان تا بزرگسالان پذیرای هنرجویان عزیز می باشدو دوره های مختلفی را برای این عزیزان تدارک دیده است. این مجموعه با بهره گیری از اساتید مجرب و کارآزموده والگو برداری و مشاوره با بهترین مراکز موسیقی در جهان به دنبال رسیدن به بهترین کیفیت آموزشی می باشد.
و با استفاده از طرح درس مشخص برای تمامی ساز ها و در کنار آن تاکید بر آموزش مبانی موسیقی (تئوری ، سلفژ ،فرم، هارمونی ، کنتر پوآن ) در کنار ساز اصلی توانسته به خروجی بسیار خوبی دست یابد یطوری که تعدادی از هنرجویان این مجموعه هم اکنون بعنوان آهنگساز و نوازنده و مدرس ساز در آموزشگاه شیدا و مراکز معتبر دیگر مشغول به فعالیت هستند.

خلاصه ادامه
شبکه‌های اجتماعی
راه‌های ارتباطی
ویدئو
error: Alert: Content is protected !!