سلامتکده طب سنتی حکیم

دارای چندین مطب و کلینیک تخصصی مجزا

5 ستاره از 2 رأی
درباره / معرفی
مرکز جامع آموزشی، پژوهشی، درمانی تخصصی طب سنتی حکیم با هدف ارتقاء سلامت در جامعه و کاهش وابستگی به فرآورده های دارویی شیمیایی در حوزه بهداشت، درمان و آموزش و پژوهش، در سال 1396 شروع به فعالیت نموده است. این مرکز با تلاشی مضاعف و علمی در جهت اصلاح شیوه زندگی، درمان بیماری ها و پژوهش در حیطه طب سنتی ایرانی، فعالیت نموده و امید دارد در مسیر پیش رو آنطور كه شايسته است داشته‌هاي خود را در معرض استفاده همگان قرار دهد.

این سلامتکده در فضایی بسیار مناسب، با استفاده از جدیدترین متد و امکانات لازم، بمنظور ارتقاء سطح کیفی و ارائه هرچه بهتر خدمات درمانی، راه اندازی گردیده است. در این مجموعه کلیه خدمات درمانی بر پایه طب سنتی ایرانی ارائه می گردد که با توجه به حضور متخصصان مجرب و خبره، موجب حصول نتایج مفید و ارزشمند در درمان بیماری ها شده است.

مطب ها و کلینیک های تخصصی  :


سلامتکده حکیم دارای چندین مطب و کلینیک تخصصی مجزا بوده که مراجعین در مطب های تخصصی توسط پزشکان متخصص طب سنتی، در دو نوبت صبح و عصر ویزیت شده و برنامه درمانی خود را دریافت می نمایند.

خدمات کمک درمانی(اعمال یداوی) سلامتکده تخصصی حکیم


این بخش، مکمل فرآیند درمان در نظر گرفته شده و به تجویز پزشک معالج توصیه و انجام می شود؛ بدیهی است ترکیب خدمات تجویز شده در این بخش و داروهای توصیه شده توسط پزشک، در درمان بیماری ها نقش مکمل و تعیین کننده ای دارد. این بخش از دو قسمت مجزا جهت استفاده بانوان و آقایان تشکیل شده است.

خدمات ارایه شده در این بخش شامل موارد زیر می باشد:


حجامت، فصد، زالو درمانی، بادکش(سرد و گرم)، طب سوزنی، ماساژ درمانی و ....
خلاصه ادامه
شبکه‌های اجتماعی
راه‌های ارتباطی
error: Alert: Content is protected !!