آموزشگاه طراحی لباس صنعت و معدن ایرانیان

با 18 شعبه در مراکز استان های کشور

5 ستاره از 3 رأی
درباره / معرفی
این مرکز با مجوز وزارت صنعت،معدن و تجارت به شماره ۱۰۵۴۸۳ در تاریخ ۱۳۸۲/۰۹/۰۴ و شماره ۶۰/۶۱۸۵۳ در تاریخ ۱۳۸۵/۰۴/۰۳ طی دو نوبت در زمان وزیر وقت به صورت یکسان در بند هشتم دستورالعمل اجازه برگزاری آموزش در سطح کشور جهت اجرا تنفیذ اختیار نموده است.

در حال حاضر و در فاز اول برنامه ریزی این مرکز با ۱۸ شعبه در مراکز استان های کشور در راستای اهداف والای آموزش و تربیت نیروی اجرایی با استفاده از تمام پتانسیل های علمی و عملی و بهره مندی از اساتید برجسته دانشگاهی و تعامل نزدیک با بازار کار با حدود ۲۰۰۰دانشپذیر مشغول به تحصیل در حال فعالیت است.

هدف کوتاه مدت این مرکز راه اندازی شعب و مراکز بیشتر در تمامی شهرستان های کشور جهت سهولت خدمت رسانی به علاقه مندان آموزش است.

رویکرد آموزشی مرکز آموزش خانه صنعت و معدن در برگزاری دوره های آموزشی جامع به صورت کوتاه مدت و اجرایی است شیوه برگزاری این دوره ها به نحوی برنامه ریزی شده که علاقه مندان با هر گرایش تحصیلی قبلی بتوانند در پکیج آموزشی جامعی که علاقه مند هستند شرکت نمایند و بعد از پایان این کلاس ها با توانایی که به دست می آورند درحرفه مورد علاقه خود مشغول به فعالیت گردند.

مراکز آموزشی خانه صنعت و معدن با ارتباط دو جانبه میان علاقه مندان به حرفه های مختلف و مشاغل مربوط به این حرفه ها سعی دارد تا با توانمند سازی نیروی کار از طریق دوره های آموزشی و معرفی دانش پذیران به بازار کار مرتبط در راستای اجرای سیاست های نسل سوم آموزش یعنی تبدیل علم به فناوری و ثروت شرایط مساعدی را برای قشر جوان و با انگیزه جهت کسب درآمد محیا نماید.
خلاصه ادامه
شبکه‌های اجتماعی
راه‌های ارتباطی
error: Alert: Content is protected !!