فروشگاه ادویه بوبارد

هرگز اصالت را از دست ندادیم

5 ستاره از 2 رأی
درباره / معرفی
داستان من از سال‌ها قبل آغاز شد. به واسطه شغل پدرانم از همان ابتدا آشنا با دنیای اصیل ادویه‌ها بودم، آشنا با رنگ‌های سرخ و آتشین، بوهای خاطره‌انگیز، آشنا با طعم‌های متفاوت فرهنگ‌ها

بالاخره عشق به ادویه‌ها من را وارد این مسیر کرد. راه خود را از شاگردی شروع کردم. حتی روزش دقیق به خاطرم هست. هشتمین روز از شهریور سال 82 بود. جوان 21 ساله‌ای بودم که با وجود شاگردی و خاک خوری به این راه ایمان داشت. و باورم روزی بود که بتوانم تولید کننده باکیفیت‌ترین ادویه‌های سرزمینم باشم.

در این سال‌ها سختی زیاد بود اما هر روزش را تجربه کسب کردم. تولید‌کنندگان فراوانی را دیدم که از میان آن تعداد، فقط چند نفری بودند که به این شغل تعهد داشتند و ادویه خالص به دست مردم می‌رساندند. این‌ها من را مصمم‌تر می‌کرد برای اینکه ادامه بدهم و بتوانم روزی این شغل را به بهترین شکل ممکن انجام بدهم.

و نهایتا تصمیمم را عملی کردم، اوایل مواد اولیه را برای پودر کردن به بیرون می‌دادم اما کیفیت ادویه‌ها برایم قابل قبول نبود. به خاطرم هست یک بار که زنجبیل برای پودر کردن فرستاده بودم به جای پودر قهوه‌ای خالص، پودری زرد تحویل گرفتم! این شد که پودر کردن را خودم در روستایی دورافتاده آغاز کردم. مدتی به این روال گذشت و شرایط خوب بود اما فکرهایی برای پیشرفت در این مسیر داشتم. باید کارخانه‌ای می‌زدم که همه چیز به جا باشد. پروانه بهداشت داشته باشد، پرسنل دلسوز داشته باشد، ادویه‌ها با کیفیت‌ترین در نوع خود باشند…

و نتیجه‌ی این فکرهایی که در سرم می‌چرخید، شد تاسیس کارخانه‌ام. با همراهی همکاران مسیری جدید را شروع کردیم اما کارخانه برای ما پایان نبود، شروع یک هدف بود. هدفِ کیفیت

سرلوحه کار ما این شد که “مثل شیر کار کنیم، گشنگی بکشیم اما هرگز اصالت را از دست ندهیم”. این‌که به هیچ قیمتی ادویه ناخالص تولید نکنیم. کیفیت را فدای سودجویی نکنیم. و ادویه مرغوب راهی سفره‌های بابرکت مردمانمان کنیم.

آرزوی قلبی ما این است که حال خوب را برای مشتریانمان فراهم کنیم. اصالت طعم و رنگ و عطر برایشان به ارمغان ببریم. اینکه سرخوش از عطر دارچین ما بشوند. از طعم مرصع پلو با زردچوبه‌ی اعلای ما لذت ببرند. و طعم تند و تیز خوراکشان برگرفته از دل محصولات ما باشد.

ما همچنان با تعهد به کیفیت و الهام از فرهنگ غنی ادویه‌ها در این مسیر پیش می‌رویم. و حالا در گام بعدی توانستیم فروشگاه اینترنتی ادویه را راه‌اندازی کنیم. تا شما عزیزان در هر لحظه بتوانید ادویه مورد نیاز خود را انتخاب کنید، خواص آن را مطالعه بفرمایید و در بسته بندی مرغوب درب منزل تحویل بگیرید.

در آخر تیم خود را خدمتتان معرفی می‌کنیم. ما همگی در اینجا برای تولید باکیفیت ترین و خالص ترین ادویه ها تلاش میکنیم. تا به پشتوانه این هدف پلی خلق کنیم میان طعم ها در گذشته و آینده، شرق و غرب و در سفره‌های اصیل شما عزیزان.
خلاصه ادامه
راه‌های ارتباطی
error: Alert: Content is protected !!