پوشاک مردانه فیرس

محصول تولیدکنندگان ایرانی

5 ستاره از 2 رأی
درباره / معرفی
برند "فرس" با افتخار محصول تولیدکنندگان ایرانی بوده که با همکاری طراحان ایتالیایی و ترکیه ای از سال 1986 فعالیت خود را آغاز نمود و توانست در طول این سالها نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. مجموعه "فرس" طی سالهای اخیر در راستاي حمايت از توليدكنندگان ايراني و حمايت از اقتصاد مقاومتي، با افتخار اقدام به توليد محصولات خود در ايران نموده است. اين اقدام با همكاري طراحانی از كشور تركيه و ايتاليا صورت گرفته تا امكان انتقال دانش روز و توليد محصولات با كيفيت بالا در كشور عزيزمان ايران فراهم گردد.

با توجه به اینکه لباسهای رسمی و کلاسیک آقایان جزء لباسهایی است که می بایست شخصیت یک جنتلمن را به نمایش در آورد، از این رو طراحی و دوخت آن حساسیت بسیار زیادی دارد. دقت به جزئیات کت و شلوار های مردانه در دوخت، از نکاتی است که مورد توجه مدیران برند " فرس " بوده و همیشه این حساسیت را به طراحان و دوزنده های خود انتقال می دهند.
ارائه جنس با کیفیت و طراحی روز دنیا به مشتریان، همواره برای مجموعه " فرس" در اولویت بوده و هزینه بسیاری نیز برای آن پرداخت شده است تا بتوانیم اطمینان شما مشتریان عزیز را به "برند فرس" جلب نماییم. در هر فصل پس از برگزاری جلسات با طراحان، کالکشن فصل سال بعد تهیه می شود و طرح ها وارد چرخه تولید می شوند.

یکی از خدمات فرس ارائه کت و شلوارهای دست دوز بوده که مشتریان میتوانند با مراجعه به هر یک از شعب تهران هر آنچه به سلیقه خود در نظر دارند را با بالاترین کیفیت سفارش دهند.
برند " فرس " همیشه در کارهای نو پیش قدم بوده است و اهداف بزرگی را دنبال می کند تا بتواند به عنوان یک برند معتبر، رضایت مشتریان خود را جلب کرده و همیشه بهترین ها را برای آنها فراهم نماید.

مدل تجاری برند فرس به شکل زیر می باشد:

1- خرده فروشی ( که شامل فروش اینترنتی نیز می باشد)

2- فروش عمده

3- اعطای نمایندگی

در حال حاضر برند فرس دارای 5 فروشگاه در تهران و 4 نمایندگی در شهرهای بابلسر،آمل،سنندج و قزوین می باشد

مساحت هر یک از فروشگاهها حداقل 150 متر بوده که این یکی از شرایط اعطای نمایندگی نیز می باشد.
خلاصه ادامه
شبکه‌های اجتماعی
راه‌های ارتباطی
error: Alert: Content is protected !!