گروه گردشگری گاندو

مجری تورهای طبیعت گردی

5 ستاره از 2 رأی
درباره / معرفی
مبنای کار ما در گروه گردشگری گاندو، توریسم بر پایه‌ی طبیعت است، این‌گونه سفرها می‌تواند ورزشی، ماجراجویانه و در نهایت تفریحی و لذت‌بخش باشد.در واقع، فرهنگ‌های محلی (بومی)، كلیه‌ی گیاهان و جانوران و تمامی پدیده‌های زمین‌شناختی جزو جاذبه‌های اصلی در سفرهای ماست.

این مجموعه از همان ابتدای فعالیت خود با راه‌اندازی واحد پژوهشی، پروژه‌هایی را در زمینه‌ی جاذبه‌های خاص اكولوژیكی و فرهنگ‌های بومی ایران‌زمین به انجام رسانده است، به عبارت دیگر پژوهش‌هایی در رابطه با مكان‌هایی كه میراث طبیعی (گیاهی و جانوری) و فرهنگی آن‌ها به عنوان جاذبه‌های اول مطرح باشند را در رأس كار خود قرار داده است.

این مجموعه تلاش می‌كند تا با شناسایی مناطق بكر و ناشناخته، سفرهایی آگاهانه را برنامه‌ریزی و اجرا نماید كه نسبت به توریسم ناآگاه، اثرات منفی كم‌تری را برای محیط زیست داشته باشد و در عین حال باعث آموزش فرهنگ صحیح سفر و در نهایت موجب گردشگری پایدار گردد. بنابراین، در این‌گونه سفرها نه تنها عوامل محیطی و فرهنگی، بلكه برنامه‌های پیشبردی و كاملی با رویكرد توسعه‌ی پایدار، جلوگیری از تخریب بیشتر منابع طبیعی، حمایت از حیات وحش، ایجاد فرصت‌های اقتصادی برای جوامع محلی و هم‌چنین اجرای تورهای خاص همراه با لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز به طور جدی مورد توجه قرار می‌گیرد. به طور کلی، هدف از این‌گونه پژوهش‌ها و سفرها یادگیری راه‌های زیستنِ مطلوب در این كره‌ی خاكی است.

گروه گردشگردی گاندو با بهره‌گیری از امكانات گسترده و منابع انسانی كارآزموده یكی از مجموعه‌های پیشرو و مبتكر در زمینه‌ی فعالیت‌های طبیعت‌گردی و خدمات وابسته آن به این نتیجه رسیده است كه قشر جوان، پُر انرژی و پُر ذوق احتیاج به سفرهایی متفاوت دارد. مجموعه‌ی ما در راستای این هدف دست در دست ایران‌دوستان و علاقه‌مندان به گردش، شما را به سفرهایی رؤیایی در سرزمین چهار فصل ایران دعوت می‌نماید.

این مجموعه با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و با تجربه (مربیان فدراسیون كوهنوردی، مربیان فدراسیون دوچرخه‌سواری، متخصصین علوم زیستی و راهنمایان طبیعت‌گردی سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری و...)، آمادگی خود را جهت برگزاری تورهای طبیعت‌گردی در تمام نقاط ایران، ویژه‌ی سازمان‌های دولتی و غیر دولتی، گروه‌های دوستانه و خانوادگی اعلام می‌دارد.
خلاصه ادامه
شبکه‌های اجتماعی
راه‌های ارتباطی
error: Alert: Content is protected !!