فروشگاه وچری

عرضه کننده کالاهای سوغاتی و صنایع دستی

5 ستاره از 2 رأی
درباره / معرفی
امروزه توسعه روزافزون فضای اینترنتی و کاربردهای آن الگوها و ابعاد مختلف زندگی افراد از جمله روش‌های خرید کالا را به کلی دگرگون کرده است.

افراد هوشمند در هیاهوی زندگی پرمشغله روزمره خود ترجیح می دهند با مدیریت زمان لحظات بیشتری را به خانواده، تفریح، مطالعه، ورزش و علایق شخصی تخصیص دهند تا اینکه در فضای پرتنش و غیرمتمرکز بازارهای سنتی به جستجوی کالای خاص، مورد پسند و ایده‌آل خود بپردازند.

شرکت بازرگانی استوا مهرسان در سال ۱۳۹۷ با اهداف ذیل اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی وچری نمود:

۱- دسترسی آسان به سوغات و صنایع دستی شهرهای مختلف

۲- برندسازی سوغات و صنایع دستی

۳- جایگزینی کالای ایرانی به جای کالای خارجی

۴- جلوگیری از خروج ارز و کمک به صادرات کالای ایرانی

۵- استفاده از پتانسیل های بالقوه مشاغل خانگی و بالفعل نمودن پتانسیل های موجود

۶- تلفیق سنت، هنر و مدرنیته در فضای مجازی

و در نهایت برندسازی با هدف تحقق با شعار “هر خانه یک کارخانه” و کمک به عرضه محصولات خانگی در یک فضای امن و دیجیتال

این شرکت با اهداف مذکور اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی وچری نمود و سعی در ارائه این محصولات با عکاسی حرفه ای، تهیه کاتالوگ و بروشور و مشارکت در نمایشگاههای مرتبط دارد.

از این رو فروشگاه اینترنتی وچری، با نگاهی هوشمندانه، خلاق و جامع، تجربه دلچسب و ناب یک خرید آسان، خاص، متنوع، مطمئن و سریع را به کاربران زیبا‌نگر خودهدیه داده است.

فروشگاه اینترنتی وچری با آماده‌سازی فضایی مناسب برای تولید و عرضه طیف وسیعی از محصولات اصیل ایرانی شامل سوغات شهرها، صنایع دستی، هدایای سازمانی، محصولات فرهنگی، شیرینی‌جات سنتی، آجیل و خشکبار، فرش و تابلو فرش دستباف، نقره و زیورآلات دست‌ساز، عروسک‌های دست‌ساز و … برای سلایق و ذائقه‌های مختلف این امکان را برای مشتریان خود بوجود آورده که به راحتی و با اطمینان با برندهای معتبر سوغات ایران و همچنین دیگر کشورهای جهان در ارتباط باشند.
خلاصه ادامه
شبکه‌های اجتماعی
راه‌های ارتباطی
error: Alert: Content is protected !!