لوازم آرایشی مو تن رو

با بیش از نیم قرن تجربه در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی

5 ستاره از 3 رأی
درباره / معرفی

فروشگاه اینترنتی مو تن رو بهترین بستر برای خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی شما در ایران است . "اصل بودن کالا ( تأیید مجوز بهداشت ) " ، "گارانتی بازگشت" ، " ارسال سریع" و "مشاوره تخصصی" از ویژگی های مهم و اساسی در مو تن رو از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد . مو تن رو سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید لوازم آرایشی و بهداشتی مرتفع کند .




مجموعه مو تن رو با همدلی و همکاری جوانان مستعد و با انگیزه ایرانی و همچنین حمایت سرمایه گذارانی با سابقه 50 ساله در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در سال 1395 متولد شد . ما ضمن درک بهای زمان در شرایط زندگی مدرن، بستری را جهت برطرف کردن بخشی از نیازهای شما با حق انتخاب بیشتر نسبت به خرید حضوری فراهم کردیم و در طی این مسیر بر اصل اصلات و درستی محصولات فروشگاه اینترنتی مو تن رو در تمامی شرایط ثابت قدم هستیم و با اطمینان کامل اصالت کلیه اجناس را ضمانت می کنیم . امیدوار هستیم در آینده ای نزدیک با توجه به تجربه های اندوخته در این سال ها به عنوان اولین مرجع تخصصی آنلاین آرایشی و بهداشتی در زمینه مشاوره و فروش محصولات با اصلات در کشور عزیزمان در کنار شما باشیم . تمامی کالاها و خدمات حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.


.

افتخارات و دستاوردهای مو‌تن‌رو


برترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی سال 97 ایران
فروشگاه اینترنتی مو تن رو، با بیش از نیم قرن تجربه در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی، موفق به کسب تندیس "برترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی" با رای مردمی و نظر داوران از جشنواره وب موبایل ایران، در سال 97 شد. این امر با پایبندی به سه اصل مهم، تضمین اصل بودن کالا (با تأییدیه وزارت بهداشت)، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و مشاوره تخصصی، تحقق یافت.




.

ساعت کاری


شنبه تا چهار شنبه از 8:30 الی 21:30
پنجشنبه ها 8:30-17:00
جمعه و روزهای تعطیل 10:00-17:00



خلاصه ادامه
شبکه‌های اجتماعی
راه‌های ارتباطی
error: Alert: Content is protected !!