آموزشگاه عکاسی صنعت و معدن ایرانیان

با متدهای روز دنیا و جدید ترین ترفندهای آموزش

5 ستاره از 2 رأی
درباره / معرفی
برای شرکت در دوره عکاسی بزرگترین شرط علاقه قلبی شما و تعهد شما به آموزش است.
شما برای شرکت در کلاس عکاسی اگر تلاش و پشتکار داشته باشید می توانید به اساتید و پرسنل مجرب ما اطمینان کنید.ما شما را در مسیر رسیدن به آرزوی خود برای ثبت لحظات بی نظیر زندگی یاری خواهیم کرد.
طول دوره عکاسی حدود ۵ الی ۶ ماه و آموزش شما به صورت جامع و کامل است.از شرکت در کلاس های دیگر بی نیاز هستید و بلافاصله بعد از پایان این دوره وارد بازار کار خواهید شد.

برای ثبت نام در دوره و کلاس عکاسی و رویارویی با رویاهای خود مشتاق هستید. می دانیم که آروزی گذراندن لحظاتی زیبا در کنار آموزشی کاربردی و حرفه ای را دارید.

خانه صنعت و معدن یکی از آموزشگاه های معتبر واقع در تهران است که این امکان را فراهم کرده است که هنرجویان بتوانند تنها با ثبت نام در یک دوره، عکاسی را به طور کامل، یاد بگیرند. این دوره آموزشی در تهران با متدهای روز دنیا و جدید ترین ترفندهای آموزش بازار کار در خانه صنعت و معدن، برگزار می شود.

ویژگی خاصی که این دوره آموزشی دارد این است که شما با شرکت در یک دوره می توانید همه آنچه که در عکاسی به آن احتیاج دارید از پایه تا پیشرفته یا از صفر تا صد در مدت زمانی معقول ، آموزش ببینید به صورتی است که بعد از پایان آن ، نیازی به گذراندن هیچ دوره دیگری نخواهید داشت.

شما در پایان این دوره عکاسی تمامی سرفصل های عکاسی را قدم به قدم و مرحله به مرحله خواهید آموخت. همچنین در مسیر حرفه ای شدن با وجود اساتید مجرب در این زمینه ، هیچ ابهامی باقی نمی ماند.
خلاصه ادامه
راه‌های ارتباطی
error: Alert: Content is protected !!