فروشگاه میوه و تره‌بار سبزی‌من

سبزی تو از من

5 ستاره از 2 رأی
درباره / معرفی
سامانه سبزی‌من، اولین تره‌بار اینترنتی در ایرانه که از مهرماه ۱۳۹۶ فعالیت خودش رو آغاز کرده. در حال حاضر با تنوع بیش از ۵۰۰محصول شامل انواع میوه، میوه‌های استوایی، سبزیجات مدیترانه‌ای و کمیاب، سبزیجات تازه و خشکبار، صیفی‌جات، میوه‌های ارگانیک، انواع محصولات سوپرمارکتی، نوشیدنی‌های طبیعی و… با ارسال سریع (در بازه زمانی انتخاب شده توسط مشتری) در شهر تهران تجربه‌ی جدیدی از تره‌بار دیجیتالی رو ارائه می‌کنه.

تره‌بار اینترنتی سبزی‌من سعی می‌کنه علاوه بر کمک به کاهش آلودگی هوا، تجربه خرید آسان رو برای شهروندان تهرانی به‌وجود بیاره. انتخاب بازه زمان ارسال و روز تحویل سفارش از مزایای سبزی‌منه و این امکان رو به مشتری می‌ده تا برنامه روزانه و خرید رو بر اساس وقت خودش مدیریت کنه.

همه‌ی محصولات تازه و دست‌چینه و سبزی‌من تمام تلاشش رو کرده تا بسته‌بندی‌هایی که برای محصولات استفاده می‌کنه، پلاستیک نباشه و تا حد ممکن کمتر از پلاستیک استفاده شده باشه. با این همه سبزی‌من، تلاش کرده در شرایطی که استفاده از بسته‌بندی برای محصولات غذایی گریزناپذیره، دغدغه‌های زیست محیطی رو هم در نظر بگیره و با استفاده از پاکت‌های کاغذی از حجم پلاستیک تولیدی، حتی‌المقدور کم کنه. همچنین با هدف کاهش میزان ضایعات میوه و سبزی برای مشتریان، این امکان را در اختیار اونها قرار داده تا بتوانند میوه رو به‌صورت پک‌های میوه یک‌نفره تهیه کنند؛ این کار با تاکید بر شعار جهانی برای پایان دادن به چرخه اتلاف مواد غذایی به کاهش چرخه ضایعات میوه و صیفی‌جات در کلانشهر تهران کمک می‌کنه؛ شعار معروف جهانی که می‌گوید: «هر چیزی که می‌تونی بخوری، بردار، اما هر چیزی که برداشتی رو بخور!».

تره‌بار اینترنتی سبزی‌من، خیال مشتری رو راحت کرده! چون گارانتی کیفیت محصول داره و معتقده که تمام محصولاتی که برای مشتریانش ارسال می‌کنه با کیفیته و خودش رو نماینده تام‌الاختیار مشتری در انتخاب محصول می‌دونه و همیشه تلاش می‌کنه بهترین کیفیت رو برای مشتری ارسال کنه. به‌همین خاطر اگه مشتری پس از خرید و دریافت محصول مشکلی در محصول دریافتی داشته باشه می‌تونه با پشتیبانی هماهنگ کنه تا محصول رو مرجوع و یا جایگزین براش ارسال بشه. شعار معروف سبزی‌من در این زمینه اینه: «خطای انسانی امری گریز ناپذیره. لطفا ما را از هرگونه مشکلی مطلع سازید.» بنابراین هیچ خطایی در سبزی‌من عمدی، نیست و از همراهانش درخواست می‌کنه در صورتی که با مشکلی و یا نارضایتی مواجه شدن، حتما با سبزی‌منی‌ها به اشتراک بگذارن.

ما سبزی‌منی‌ها بلند پروازیم و چشم به آینده‌ای روشن داریم. هم‌اکنون تنها در شهر تهران به خدمت‌رسانی مشغولیم. اما در اهداف بلندمدت خود، توسعه کسب و کار رو در دیگر شهرهای این مرز و بوم دنبال خواهیم کرد تا میهمان هر روز خانه‌های گرم شما باشیم.
خلاصه ادامه
شبکه‌های اجتماعی
راه‌های ارتباطی
  • نشانی:
    تهران – بخش مرکزی ، شهر تهران، دریا ، خیابان آفرینش ، خیابان توحید یکم ، پلاک 88 ، طبقه اول
  • تلفن تماس:
  • وب‌سایت:
  • تلگرام:
error: Alert: Content is protected !!