نان و شیرینی سرو

فعالیت از سال 1375

5 ستاره از 2 رأی
درباره / معرفی


غذای اصلی بسیاری از ملل دنیا، غلات و فرآورده‌های آن به ویژه نان تشکیل می‌دهد. نان با قدمتی شش هزار ساله یکی از قدیمی‌ترین تولیدات بشر به شمار می‌آید. نانی که امروز مصرف می‌کنیم از دیر باز با استفاده از خمیر ور آمده جهت پخت نان بطور تجربی کشف شده بود.
با ورود نان های فانتزی به ایران در سالیان گذشته، استقبال چشمگیری از اینگونه نان‌ها صورت گرفت. لذا بر آن شدیم تا با راه اندازی مجموعه‌ای در راستای تولید انواع نان‌های فانتزی گامی در این زمینه برداریم.
نان فانتزی سرو فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ در زمینه تولید انواع نان فانتزی با مدیریت شادروان محمود سروری و فرزندان آغاز نمود و طی این سال‌ها تمام سعی و تلاش خود را بر بهبود و تنوع کیفیت محصولات قرار داد. با یاری خداوند فعالیت خود را گسترش داده‌ایم و کوشش کرده‌ایم تا محصولات متنوع‌تری را ارائه دهیم. به طوری که هم اکنون با بیش از ۷۰ نوع نان فانتزی، بیش از ۷۰ نوع شیرینی و بیش از ۱۲ نوع فینگرفود در حال ارائه خدمت به همشهریان عزیز هستیم.


امید است تا به امروز رضایت مشتریان خود را جلب کرده باشیم. ما در این زمینه نیاز به توجه و پیشنهادات سازنده شما عزیزان داریم تا با صبر و همکاری یکدیگر بتوانیم روز به روز در جهت پیشرفت گام‌های بلندتری رو به جلو برداریم.




خلاصه ادامه
راه‌های ارتباطی
error: Alert: Content is protected !!