کارت عروسی طومار

محیطی مناسب و ساده

5 ستاره از 3 رأی
راه‌های ارتباطی
شبکه‌های اجتماعی
درباره / معرفی
فروشگاه اینترنتی کارت عروسی طومار به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی کارت عروسی با ایجاد محیطی مناسب و ساده در فضای مجازی در خدمت شما میباشد .
شما زوج های عزیز میتوانید فقط با فشار دادن چند کلیک در هر زمان و مکانی که باشید ، کارت خودرا سفارش دهید ، و همه ی جزئیات کارت خود را به دلخواه خود انتخاب کنید و علاوه بر این خدمات از تخفیف ها و هدایایی که طومار برای شما درنظر دارد بهره مند شوید .
در حال حاضر طومار بر روی کارت عروسی تمرکز دارد ، ما قصد داریم در طرح های آینده ، خدمات بیشتری به شما مشتری های عزیز در حوضه های دیگری ارائه دهیم .
محدوده فعالیت طومار در حال حاضر در ایران در تمامی شهرها و استان ها میباشد و ما از هر جای ایران که سفارش بگیریم تیم طومار همه ی تلاش خود را میکند تا کار شما مشتری عزیز را به نحو احسن انجام دهد .
بزرگ ترین ارزشی که شرکت طومار دارد رضایت مندی و خوشنودی شما مشتری های عزیز میباشد ، تجربه یک خرید خوب ، تحویل و کیفیت خوب و رضایت مندی شما با ارزش ترین دارایی ما حساب میشود و تیم طومار نظرات و پیشنهادات شما عزیزان را یکی از ارزشمند ترین دارایی های خود میداند .
ما از زوجین عزیزی که نظرات خود را به ما میگویند و مارا نقدر و برسی میکنند کمال تشکر و قدر دانی را داریم .
میتوانید در قسمت پیشنهادات و انتقادات پیام خود را ثبت کنید و تیم ما حتما بررسی های لازم را انجام خواد داد و در روند اصلاح سایت و کار ما بسیار موثر میباشد .
سایت طومار به گونه ای طراحی شده است که شما زوج های عزیز میتوانید به راحتی کارت عروسی مورد نظر خود را پیدا کنید و در مرحله بعدی متن و شعر کارت خود را از گالری انتخاب کنیدو سپس نوع چاپ متن و نوع چاپ لاتین و تیتر کارت و در مرحله بعد ثبت اطلاعات را انجام داده و سفارش خود را نهایی کنید ، برای اطلاع بیشتر از نحوه ثبت سفارش میتوانید به قسمت راهنمای ثبت سفارش مراجعه کنید.
امیدواریم که در این قسمت عروسی شما (کارت عروسی) کمکی به شما زوج های عزیز کرده باشیم و خیلی خوشنود هستیم که در شادی شما زوجین عزیز ما نیز اندکی سهیم هستیم .
خلاصه ادامه
error: Alert: Content is protected !!