مزون عروس دریس

طبق آخرین ژورنال های روز و متد نوین

5 ستاره از 3 رأی
درباره / معرفی
مریم آرمان مدیر مزون دریس ، بعلت علاقه فراوان در این زمینه رشته تحصیلی خود را تغییر داده وبطور مستقیم وارد این حیطه شدند.در کنار مزون داری به هنرهای مورد علاقه خود از جمله مینیا تور،گریم و میکاپ وشعر و داستان نویسی هم پرداخته اند ومدتی هم به سمت مدیر فروشگاه زنجیره ایی ماهو مشغول بوده اند.

این تجارب و آموخته های عملی و تئوری در کنار دوره تکمیلی در سوئد در زمینه طراحی لباس باعث گردید که نگاه و ایده ای متفاوت ایجاد شود که منجر به نوآوری و خلق آثار متفاوت شده است.ا کنون شما می توانید منحصر بودن هر یک از لباسهای دریس را به نسبت لباسهای دیگر کا ملأ تشخیص د هید.

پشتوانه ما حضور گرم شما در طی این سا لها بوده که بیا نگر رضا یت و تائید شما عز یزا ن می باشد که بسی مایه خرسندی و افتخار ماست.

با تار و پود عشق ( به شما) و تشکر (از اعتماد تان) لباس عروسی به سپیدی بختتا ن برایتا ن می دوزیم تا در خا طره انگیز ترین شب زند گیتا ن در یاد شما جاودانه شویم .

مزون عروس دریس : ارائه کننده انواع لباس عروس ، تاج عروس ، لباس نامزدی ، لباس شب ، لباس مجلسی طبق آخرین مد روز

به جامع ترین و تخصصی ترین وب سایت لباس عروس خوش آمدید . در این سایت ، ضمن بازدید از لباسهای عروس 2016-2017 ، شب ، مجلسی و نامزدی ، میتوانید از امکانات سفارش اینترنتی ، فاروم و ... بهره مند شوید.

آنچه کار دریس را در رده رقابت با برترین مزون ها قرار داده ، دوخت مجلل ترین لباس ها طبق آخرین ژورنال های روز و متد نوین 2016 و2017 ، تحویل فقط با یک پرو یا حتی بدون نیاز به پرو ، رفع عیوب اندام و مشاوره در انتخاب رنگ و پارچه و مدل ، تهیه پارچه و متریال مورد نیاز با مزون ، انجام تزئینات استثنایی و منحصر بفرد ، برنامه ریزی دقیق و تحویل به موقع ، ساخت زیباترین گل های لباس مطابق ژورنال ، قیمتهای مناسب ، 20سال تجربه کار حرفه ای و حضور عوامل کارگاهی کاملا متخصص می باشد.

از امتیازات ویژه دریس ، اجرای کار توسط طراح نمونه لباس در دو جشنواره بین المللی ، دارای لوح تقدیر و تندیس ، اخذ تقدیر نامه خلاقیت در طراحی از سوئد و حضور مدرس دانشگاه و کارشناس طراحی پارچه و لباس است.
خلاصه ادامه
شبکه‌های اجتماعی
راه‌های ارتباطی
error: Alert: Content is protected !!