گل فروشی پارسی‌گل

با تنوعی بسیار بالا از تولیدات بهترین تولید کنندگان گل و گیاه

5 ستاره از 2 رأی
درباره / معرفی
پارسی گل مرجع تخصصی بررسی و آشنایی با انواع گل و گیاه و فروش اینترنتی این محصولات در ایران است. انواع مختلف گل و گیاه با تنوعی بی‌نظیر در پارسی گل عرضه می‏‏‏‌شود. پارسی گل در تلاش برای در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار عرضه اینترنتی گل و گیاه در ایران با تنوعی بسیار بالا از تولیدات بهترین تولید کنندگان گل و گیاه، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند. کاربران و مشتریان پارسی گل می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای بهترین انتخاب گل و گیاه مورد نظر خود، وب سایت پارسی گل را بررسی نموده و با حداکثر اطمینان گل های مورد نظر خود را انتخاب و خرید نمایند. ما بر این باوریم که همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری پارسی گل می‌باشد.

پارسی گل با ارائه طیف گسترده‏‌ای از تولیدات معتبرترین گلخانه های کشور و با همکاری نزدیک با تولید ‏کنندگان مطرح در ایران، تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت مشتریان با سلایق متفاوت را برآورده سازد. ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب همراه با کیفیت مطلوب، مشاوره رایگان نیز از اولویت‏‌های پارسی گل محسوب می‌شود. پارسی گل با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با بکارگیری نهایت توان تخصصی و کارشناسی در تعاملات خود با تولید‏ کنندگان، می‏‏‌کوشد امکان ارائه پایین‏‏‌ترین قیمت‏‏‌ها و بهترین کیفیت را فراهم آورد. طرح‏‏‌های مشوق خرید همواره مورد توجه مشتریان بوده و پارسی گل نیز به منظور قدردانی از مشتریان وفادار خود همواره تخفیف‏‌های قابل توجهی را در قالب طرح‌های مختلف مشوق خرید برای آنان در نظر می‏‏‌گیرد. کیفیت و سهولت استفاده از وب‏ سایت پارسی گل و خدمات ارائه شده در آن، همواره یکی از مهم‏‌ترین و با اولویت‌ترین موضوعات در پارسی گل بوده است و همه کارکنان فنی و تخصصی آن نهایت تلاش خود را به عمل می‌آورند تا با ارائه با ‏کیفیت‏‌ترین و به ‏‌روز‏ترین سرویس‏‌های مبتنی بر وب و تسهیل تمامی فرآیندهای بررسی، انتخاب و خرید گل و گیاه در وب سایت پارسی گل، خدماتی شایسته و تجربه‌ای خوشایند را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورند.
خلاصه ادامه
شبکه‌های اجتماعی
راه‌های ارتباطی
  • نشانی:
    اصفهان منطقه شهرداری چهار، خیابان هشت بهشت شرقی، خیابان همدانیان، کوچه شهید مختاری، ساختمان لوکس، پلاک 22، طبقه پنجم، واحد 52
  • تلفن تماس:
  • پست الکترونیک (ایمیل):
  • وب‌سایت:
  • تلگرام:
error: Alert: Content is protected !!