گل فروشی زعیم

دائر در مرکز شهر تهران

5 ستاره از 2 رأی
درباره / معرفی
داستان گل های زعیم از زمانی شروع شد که بنیانگذار آن، مرحوم سید حسن زعیم در سال 1319 هجری شمسی وارد عرصه تولید گل و گیاه و درختچه های مثمر و غیر مثمر گردید و با متد بسیار ابتدایی شروع به تولید نمود.

پس از گذشت زمان اندکی، با تولید گلهای شاخه ای در باغچه ای کوچک فعالیت حرفه ای توسعه یافت.

در دهه 40 محصولات تولید شده توسط کشاورزی زعیم گستره وسیعی از گیاهان، مانند 300 نوع گیاه آپارتمانی

و انواع مختلف ارکیده را پوشش داد و هم زمان برای اولین بار از سیستم آب گرم و شوفاژ به جای بخاری های

نفتی در گلخانه ها استفاده شد.

اما این کافی نبود، و توانست یک گلفروشی بزرگ در مرکز شهر تهران دائر نماید که تاکنون در زمره بزرگترین، مجهزترین و قدیمیترین گلفروشی های ایران است.

ادامه فعالیتها و گامهای نوآورانه بنیانگذار فقید توسط پسرانش دنبال می گردد. با بهره مندی از نیروهای مجرب ، سیستم های تولیدی بازمهندسی و نوسازی شده است. همچنین خط تولید نشاهای فصلی با سیستم پیشرفته و کاملا مکانیزه سبد کالا و خدمات ما را جامعتر نموده است.

امیدواریم با یاری ایزد یکتا مسیر موفقیت را ادامه دهیم و در جهت تحقق آرمانهای مان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی صنعت گل و گیاه کشور و گل های زعیم گام برداریم

در راستای تشویق مردم به ایجاد فضای سبز و مأنوس شدن با گلهای رنگارنگ که می تواند طغیانهای روحی را تسکین دهد و انسانها دنیا را با نگاهی مهربانتر و زیباتر بنگرند ، گلهای زعیم با ایجاد این وب سایت در سال 1390 گامی به جلو برای رسیدن به این هدف برداشته است
خلاصه ادامه
شبکه‌های اجتماعی
راه‌های ارتباطی
error: Alert: Content is protected !!