سالن عقد همدم

با سابقه درخشان و کادری مجرب

5 ستاره از 2 رأی
درباره / معرفی
سالن‌های عقد مجموعه همدم، با بهترین دسترسی در دو شعبه شرق و شمال تهران قرار دارند. این مجموعه با سابقه درخشان و کادری مجرب در برگزاری مراسم عقد محضری لاکچری در سالن عقد و در فضای باز، بهترین مجری برگزاری عقد تشریفاتی می‌باشد. عروس و داماد‌های عزیز می‌توانند با در نظر گرفتن لوکشین شهری، ظرفیت و دکوراسیون سالن‌ها، سبک و دیزاین سفره عقد موردپسند و همچنین خدمات مورد انتظار یکی از سالن‌های لوکس عقد مجموعه همدم را انتخاب و خلق مراسمی با شکوه را به تیم تشریفاتی عقد همدم بسپارند.

خدمات دفتر عقد و ازدواج همدم:


یکی از نکات مهم دفاتر ازدواج همدم، سالن‌های عقد لوکس با دکوراسیون مدرن، چیدمان سفره عقدی شیک و لاکچری با سبک‌های مختلف در هر اتاق عقد می‌باشد. این مجموعه مجری تخصصی برگزاری مراسم عقد در فضای باز با استایل‌های روز و اروپایی می‌باشد.
پکیج‌های قمیتی متنوع (اقتصادی تا لاکچری). این مجموعه با مشاوره رایگان در مورد باغ‌ها و سالن‌های داخل شهر تهران، انتخاب را برای عروس و دامادهای عزیز راحت‌تر می‌کند و به برگزاری جشنی باشکوه مطابق با بودجه و خدمات مورد نیاز شما کمک می‌کند.
وجود تیم عکاسی و فیلمبرداری تخصصی مستقر در دفاتر عقد و ازدواج همدم برای ثبت خاطرات شیرین جشن یکی شدن شما که باعث مدیریت زمان و هزینه‌های جشن عقد می‌شود.
امکان اجرای موسیقی زنده سنتی حین اجرای مراسم عقد
لوکیشن‌های خاص و زیبا برای عکاسی مراسم عقد در سبک‌های مختلف و مناسب برای هر استایل جشن. همچنین تیم مجرب دیزاینر مجموعه عقد همدم، آمادگی اجرای گل‌آرایی، شمع آرایی و حریرآرایی مدنظر شما برای سالن عقد مطابق با مدل‌های روز و ژورنالی را دارند.
سالن‌های پذیرایی مجلل برای سرو ناهار و شام و پکیج‌های متنوع خدمات و پذیرایی.
با وجود تیم حرفه‌ای مهماندار و وسایل پذیرایی شیک، میزبانی بدون استرس را تجربه خواهید کرد.
دفتر عقد و ازدواج همدم با کادری مجرب در امر ثبت محضری عقد، اولین مجموعه ایست که در صورت نیاز و خواست عروس و دامادهای عزیز، سند عقد را در روز جشن عقد ثبت و به زوجین تقدیم می‌کند.
داشتن پارکینک کافی جهت رفاه حال مهمانان عزیز شما.

شعبه شرق دفتر عقد و ازدواج همدم:


شعبه شرق همدم در مجموعه تالارهای کاخ واقع در خیابان دماوند تهران، با بهترین و جدیدترین امکانات بعنوان لوکس‌ترین تالار در منطقه آماده برگزاری مراسم عقد تشریفاتی شما عزیزان می‌باشد. این تالار شیک دارای 4 فضا با دکوراسیون متفاوت برای برپایی جشن عقدی لاکچری می‌باشد:

اتاق عقد طلایی : با ظرفیت 50 نفر
اتاق عقد نقره : با ظرفیت 70 نفر
سالن عقد برنز: با ظرفیت 150 نفر
سالن عقد فضای باز: با ظرفیت 70 نفر

شعبه شمال سالن عقد همدم:


شعبه شمال تشریفات عقد همدم واقع در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن می‌باشد. این مجموعه در منطقه آجودانیه تهران با زیربنایی بالغ بر 12000 متر مربع و فضایی باشکوه، آماده برگزاری مراسم عقد تشریفاتی و لاکچری می‌باشد. این فضای مجلل، دارای 3 سالن عقد مدرن برای برگزاری مراسمی به یادمادنی از جشن یکی شدن عروس و دامادهای عزیز می‌باشد:

اتاق عقد نیایش: با ظرفیت 50-40 نفر
اتاق عقد اندیشه: با ظرفیت 70 نفر
سالن عقد فردوسی: با ظرفیت 150 نفر به بالا

تشریفات عقد همدم در این مجموعه برای سرو ناهار و شام، با درنظر گرفتن 5 سالن اختصاصی با دکوراسیون و معماری کلاسیک در تم‌های رنگی متنوع، سعی در برگزاری جشن عقدی باشکوه و بی‌نقص دارد.

جهت مشاوره و بازدید از سالن‌های عقد همدم در دو شعبه شرق و شمال تهران با ما تماس بگیرید.
خلاصه ادامه
شبکه‌های اجتماعی
راه‌های ارتباطی
  • نشانی:
    تهران – میدان آرژانتین، انتهای خیابان الوند، کوچه اسفراین، نبش اهورا مزدا، سالن عقد همدم
  • نشانی (دوم):
    تهران - فلکه اول تهرانپارس، کوچه بابایوسفی، تالار مروارید، دفتر عقد و ازدواج همدم
  • تلفن تماس:
  • تلفن همراه:
  • وب‌سایت:
error: Alert: Content is protected !!