آزمایشگاه تهران لب

با بهره گیری از نیروی انسانی توانمند و با تجربه

5 ستاره از 2 رأی
راه‌های ارتباطی
  • نشانی:
    تهران - خیابان ولیعصر، ابتدا پارک ساعی، پلاک 2171 ، طبقه فوقانی شهرکتاب
  • تلفن تماس:
  • تلفن تماس (دوم):
  • پست الکترونیک (ایمیل):
  • وب‌سایت:
درباره / معرفی
مرکز پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب، با بهره گیری از نیروی انسانی توانمند و با تجربه، زیر ساخت های مدرن و روش های علمی روز دنیا، توانایی انجام انواعی از بررسی ها و تست های تشخیصی و ژنتیکی را برای مراجعین دارا می باشد .

بی شک این امر حاصل تعهد و مسئولیت پذیری بنیان گذاران, سرپرستان و یکایک کارکنان این مجموعه به ارائه و حفظ بالاترین کیفیت خدمات و کسب رضایت مراجعین می باشد.

مرکز پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی و تشخیص طبی تهران لب، علاوه بر بهره گیری از مجموعه ای از کارشناسان و تکنسین های آموزش دیده ی مجرب، و مسلط به دانش و تکنیک های روز دنیا، از همکاری های علمی و حرفه ای سازمان یافته با محققین و مراکز داخلی و بین المللی در جهت تحقق هدف والای خود، یعنی جوابگویی و انجام تست ها با بالاترین دقت و کمترین زمان ممکن بهره برده است .

این مرکز, به عنوان یک مجتمع آزمایشگاهی خدمات متنوع مشاوره ای و تشخیصی را به هم وطنان ارائه کرده و همواره در تلاش برای تجهیز بخش ها و راه اندازی تست های جدید در این مجموعه می باشد .

تیمی از متخصصان در این مرکز تفسیر تمامی نتایج حاصله از تست ها، با سختگیرانه ترین معیار سنجش صورت گرفته و امکان مشاوره به بیماران قبل و بعد از انجام تست مورد نظر وجود دارد .
خلاصه ادامه
error: Alert: Content is protected !!