رستوران مرشد

به امید داشتن لحظاتی ناب در رستوران مرشد

5 ستاره از 4 رأی
راه‌های ارتباطی
  • نشانی:
    تهران – خیابان باهنر ( نیاوران ) - بعد از جماران -نبش کوچه دلشاد - پلاک 2 - تلفن : 02175272
  • نشانی (دوم):
    تهران - کاشانک - جنب مسجد والفجر- تلفن: 02175272
  • تلفن تماس:
  • پست الکترونیک (ایمیل):
  • وب‌سایت:
شبکه‌های اجتماعی
درباره / معرفی
یکی از بزرگترین محله های اطراف تهران که متاثر از زندگی ماشینی همچنان بافت بومی و قدیمی خود را حفظ کرده ، تجریش است . نام کوچه ذغالی های تجریش نامی آشنا و نماد بافت سنتی و اصیل ایرانی است که در آن بوی ناب زندگی موج می زند .

عید سعید فطر سال 91 (29 مرداد) در یکی از بن بست های پر از لطف کوچه ذغالی ها در حیاط خانه ای قدیمی ، آشپزخانه اي كوچك و صميمي به منظور خدمات رسانی به هیئت ها و اهالي بازار به نیت اقا امیرالمومنین علي عليه السلام به نام مرشد تاسیس شد.

پس از گذشت دوسال و نيم بنا به استقبال فراوان مشتری و با تغییراتی در نمای ظاهری و فضای حیاط آن خانه قدیمی و خرید ملزومات اولیه یک رستوران "اشپزخانه مرشد " به "رستوران کوچک مرشد"با مساحت 50 متر تبدیل شد.

حضور مداوم انبوهی از مردم در صفوف طولانی باعث شد دو اتاق آن خانه قدیمی هم به محوطه اضافه شد و رستوران تقریبا بزرگتری با فضایی گرم و سنتی شکل گرفت و با حمایت و پشتیبانی مردم و لطف و معیشت خداوند، طی مدت زمان کوتاهي شعبات نیاوران و کاشانک نیز افتتاح گردید .

مرشد امروز حاصل یک روند تکامل 4 ساله است . که البته اين امر ميسر نبود مگر به لطف و عنايت خداوند متعال و أهل بيت عليه السلام خاصه آقا أمام رضا عليه السلام و بعد از آن لطف و حمایت های گرم و صمیمانه مشتری های عزيز كه هيچگاه مجموعه مرشد را تنها نگذاشته و هميشه لطف داشته اند.از این رو سرویس دهی و پخت غذای با کیفیت عالی و همچنین مشتری مداری و احترام به حقوق آنها از مهم ترین دغدغه های مجموعه مرشد می باشد .
خلاصه ادامه
error: Alert: Content is protected !!