قاصدک ۲۴

سامانه رزرو و خرید بلیط

5 ستاره از 3 رأی
درباره / معرفی
سایت خرید بلیط هواپیما، خرید بلیط قطار ، خرید بلیط اتوبوس ، رزرو اینترنتی هتل و تور گردشگری قاصدک 24 در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات گردشگری الکترونیک، اقدام به ارائه انواع پروازهای چارتری و سیستمی و ارائه بیمه مسافرتی نموده است و این تضمین را به مشتریان خود می‌دهد که به سرعت و سهولت انواع بلیط هواپیما مورد نظر خود را در کلیه خطوط هواپیمایی کشور نظیر ماهان ، کیش ایر ، معراج ، کاسپین ، آسمان ، ایران ایر و زاگرس و بلیط قطار خود را در کارگزاران ریلی کشور نظیر رجا و فدک جستجو و اقدام به خرید بلیط هواپیما یا بلیط قطار نمایند.
نکته قابل توجه در سایت قاصدک 24، الکترونیکی بودن تمام مراحل فروش بلیط هواپیما داخلی، بلیط هواپیما خارجی ، بلیط قطار، بلیط اتوبوس، رزرو هتل و تور مسافرتی است چراکه در هیچ یک از مراحل نیاز به مراجعه حضوری به جایی نیست و تنها با در اختیار داشتن یک خط اینترنت و از طریق انواع مختلف کامپیوتر و رایانه، تبلت، تلفن همراه(موبایل) و … با مراجعه به سایت قاصدک ۲۴ اقدام به تهیه بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس یا رزرو هتل مورد نیاز خود نمایید.
با آنکه امکان استرداد سریع و آسان بلیط هواپیما معمولا یکی از دغدغه های همیشگی مسافران است اما در قاصدک 24 روال انجام آن به راحتی پیش بینی شده است. پس از خرید بلیط هواپیما اگر دچار مشکلی شدید یا برنامه سفرتان تغییر کرد، می توانید خرید بلیط هواپیما خود را کنسل نموده و در اینصورت بسته به نوع بلیط چارتر و سیستمی و شرایطی که بر هریک حاکم است تلاش میشود در صورت امکان قیمت بلیط هواپیما با کمترین جریمه به حساب شما برگشت داده شود.
آرمان بی پایان سایت قاصدک ۲۴ برپایه ارائه خدمات سریع، آسان، مطمئن و همچنین پشتیبانی مطلوب از مشتریان و مخاطبان خود است و در این راستا تلاش می‌نماید تا همواره بهترین خدمات در زمینه خرید بلیط ارزان هواپیما، خرید بلیط قطار، خرید بلیط اتوبوس، رزور هتل، تورهای مسافرتی و خرید بیمه مسافرتی را با شرایط مطلوب در اختیار کاربران خود قرار دهد. مجموعه عوامل سایت قاصدک 24 آماده دریافت نظرات شما برای ارتقاء کیفیت خدمات فروش بلیط هواپیما است و امیدوار است با جلب رضایت شما در نخستین گام یک سفر، لحظات بیادماندنی یک مسافرت خاطره انگیز را برای شما رقم بزند.
خلاصه ادامه
شبکه‌های اجتماعی
راه‌های ارتباطی
error: Alert: Content is protected !!