مرکز منشور سلامت مهر

مرکز مشاوره و روانشناسی

5 ستاره از 1 رأی
درباره / معرفی











مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی تخصصی منشور سلامت مهر، فعالیت خود را از سال 1390 به صورت طبقه بندی شده و تخصصی آغاز کرد و سابقه فعالیت عمومی این مجموعه به سال 1385 باز میگردد.

در این سالها توانسته است با همراهی اساتید برجسته دانشگاهی کشور، نیز بهره مندی از اساتید ایرانی خارج از کشور یکی از مهمترین مراکز تخصصی: غربالگری، تشخیص، درمان و نیز تربیت درمانگر در کشور باشد.

ضمنا مدیران اصلی این مجموعه، خانم دکتر سایناز مودت و آقای احمد اخوان عطار، هر دو مدرس کشوری سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در جهت تربیت روانشناسان و متخصصان حوزه اختلالات یادگیری مراکز دولتی و خصوصی می باشند.

در پی آن نیز این دو متخصص، مدرسان تخصصی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان کشور در جهت تربیت درمانگر، تربیت مربی، باز آموزی مدیران مراکز وابسته به کانون پرورش فکری سراسر کشور می باشند.

دیگر سازمانهای کشوری همچون: سازمان انتقال خون ایران، سازمان غذا و داروی کشور، سازمان پزشکی قانونی کشور و … نیز در مسیر آموزشهای تخصصی این اساتید قرار دارند و نیز وزارتخانه هایی همچون وزارت کشور، وزارت ارشاد و … نیز کارگاه های تخصصی خود در حوزه های مختلف را با همکاری این اساتید برگزار می نمایند.

همچنین ما اولین و تنها مجموعه تخصصی کشور هستیم که پوشش تمامی دفترچه های بیمه ای را دارا می باشیم و در این راستا، در سال 1396 تعداد 980 خانواده ساکن تهران عضو رسمی و ثبت نام شده این مرکز در جهت استفاده از طرح تحول سلامت روان می باشند و از این تعداد خانواده تا اکنون تعداد 690 خانواده توانسته اند بر اساس نیاز از تعداد جلسات نامحدود، با تخفیفات بیمه های خود استفاده نمایند.










خلاصه ادامه
راه‌های ارتباطی
  • نشانی:
    تهران، میدان رسالت، نرسیده به چهار راه سرسبز، قبل از خیابان 55 نارمک، روبروی نمایندگی شرکت رنو، پلاک 682 واحد2
  • نشانی (دوم):
    تهران - 30 متری نیرو هوایی، خیابان احمد زاده (بصیر)، تقاطع خیابان شواخ، سرای محله شورا، طبقه 4
  • تلفن تماس:
  • تلفن تماس (دوم):
  • تلفن همراه:
  • وب‌سایت:
error: Alert: Content is protected !!