درباره / معرفی
واحد تولیدی پیشکوه امروز به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان پوشاک لوازم ورزشی در ایران و برخی از کشورهای دنیا شناخته شده که در سال 1358 شروع به فعالیت نمود و در طی این مدت تولیدات متنوع و به یاد ماندنی را به خانواده بزرگ ورزش کشور تقدیم داشته ایم .
محصولات تولید شده این مجموعه به سازمان ها ، نهادها و … توزیع می گردد. برای گسترش فعالیت با هدف عرضه و فروش محصولات به تمام نقاط کشور و یافتن بازارهای جدید در اردیبهشت 1381 به سرمایه گذاری در زمینه اینترنت و بازاریابی اینترنتی جهت بهره گیری از مزیت های آن تلاش به سزایی انجام گرفت تا در عصر اقتصاد دیجیتالی ضمن رقابت با سایر کشورها به صادرات نیز اهتمام ورزیم وبا آگاهی بخشی به خریداران از ورود کالای بی کیفیت جلوگیری نمائیم .
لازمه این هدف گذاری استفاده از کالاهای داخلی به جای محصولات خارجی است که دستیابی به آن نیاز مند تلاش تولیدکنندگان برای تولید کالای با کیفیت و طراحی منطبق با سلیقه بازار با قیمت تمام شده مناسب است که این موارد از اصول اساسی ماندگاری در بازار اقتصادی جهانی و ضامن تداوم ، بقا و مزیت رقابتی کالای ورزشی ما می باشد .
در بستر اینترنت خریداران می توانند اطلاعات گسترده ای از تمامی لوازم و تجهیزات ورزشی را با تنوع بسیار از تولید کنندگان داخلی و خارجی با امکان مقایسه کمی و کیفی در محیط ارزیابی نمایند تا میزان رقابت پذیری و فضای کسب و کار برای تولیدکنندگان اقصی نقاط کشور فراهم گردد ، از نتایج آن ضمن حمایت از مصرف کننده ، توانمندسازی محصولات داخلی با نگرش صادرات و حرکت به وی بهبود کیفیت کالای ورزشی ایرانی میباشد . اشاره فوق ما را به سمت گسترش فروشگاه اینترنتی پیشکوه و به شراکت گذاشتن امکانات با تولیدکنندگان سراسر کشور هدایت کرد تا بستری باشد برای ای نوآوری در تولیدات صنعت ورزش ایران با هدف حضور در بازار لوازم ورزشی داخل و سایر کشورها ، باشد که در مرحله نخست بازار داخل و همگام با آن کشورهای همسایه بازار هدف ما باشد .
محصولات تولید شده این مجموعه به سازمان ها ، نهادها و … توزیع می گردد. برای گسترش فعالیت با هدف عرضه و فروش محصولات به تمام نقاط کشور و یافتن بازارهای جدید در اردیبهشت 1381 به سرمایه گذاری در زمینه اینترنت و بازاریابی اینترنتی جهت بهره گیری از مزیت های آن تلاش به سزایی انجام گرفت تا در عصر اقتصاد دیجیتالی ضمن رقابت با سایر کشورها به صادرات نیز اهتمام ورزیم وبا آگاهی بخشی به خریداران از ورود کالای بی کیفیت جلوگیری نمائیم .
لازمه این هدف گذاری استفاده از کالاهای داخلی به جای محصولات خارجی است که دستیابی به آن نیاز مند تلاش تولیدکنندگان برای تولید کالای با کیفیت و طراحی منطبق با سلیقه بازار با قیمت تمام شده مناسب است که این موارد از اصول اساسی ماندگاری در بازار اقتصادی جهانی و ضامن تداوم ، بقا و مزیت رقابتی کالای ورزشی ما می باشد .
در بستر اینترنت خریداران می توانند اطلاعات گسترده ای از تمامی لوازم و تجهیزات ورزشی را با تنوع بسیار از تولید کنندگان داخلی و خارجی با امکان مقایسه کمی و کیفی در محیط ارزیابی نمایند تا میزان رقابت پذیری و فضای کسب و کار برای تولیدکنندگان اقصی نقاط کشور فراهم گردد ، از نتایج آن ضمن حمایت از مصرف کننده ، توانمندسازی محصولات داخلی با نگرش صادرات و حرکت به وی بهبود کیفیت کالای ورزشی ایرانی میباشد . اشاره فوق ما را به سمت گسترش فروشگاه اینترنتی پیشکوه و به شراکت گذاشتن امکانات با تولیدکنندگان سراسر کشور هدایت کرد تا بستری باشد برای ای نوآوری در تولیدات صنعت ورزش ایران با هدف حضور در بازار لوازم ورزشی داخل و سایر کشورها ، باشد که در مرحله نخست بازار داخل و همگام با آن کشورهای همسایه بازار هدف ما باشد .