فروشگاه لیون کامپیوتر

فروش کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل، تبلت، قطعات و لوازم جانبی

5 ستاره از 1 رأی
درباره / معرفی

  • لیون کامپیوتر فعالیت خود را از سال 1383 در زمینۀ فروش قطعات کامپیوتر و کالاهای دیجیتال به صورت آنلاین از طریق وبسایت و آفلاین از طریق فروشگاه فیزیکی شروع نموده و نمایندگی رسمی پخش محصولات بسیاری از شرکت‌های ایرانی و خارجی را داشته و تا کنون به تمام شهرهای کوچک و بزرگ ایران ارسال کالا داشته و در این زمینه یکی از پیشتازهای این عرصه می‌باشد.

  • فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر، در هشتمین دوره جشنواره وب ایران، به عنوان برترین فروشگاه به انتخاب مردم انتخاب شد و در دوازدهمین دورۀ این جشنواره نیز، کاندید برترین فروشگاه تخصصی شد.

  • لیون کامپیوتر در سال 1390 پس از اینکه ۷ سال از فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه‌ۀ فروش آنلاین قطعات کامپیوتر را سپری می‌کرد با مقولۀ ارزهای رمزگذاری شده، بویژه بیت کوین آشنا شد و جزو اولین مجموعه‌هایی بود که قدم در این زمینۀ نوظهور و نوپا گذاشت و این در حالی بود که از عمر ارز بیت‌کوین تنها حدود ۱ سال سپری شده بود و در کنار ارائۀ سیستم‌های حرفه‌ای و تخصصی به گیمرها و طراحان و سایر کاربری‌های تخصصی، مقولۀ ماینینگ نیز در دستور کار لیون کامپیوتر قرار گرفت.

  • لیون کامپیوتر اولین فروشگاه اینترنتی در ایران است که در سال 1396 امکان خرید توسط ارزهای رمزگذاری شده را برای خریداران فراهم کرد.

  • این فروشگاه همواره با تیم حرفه‌ای تولید محتوا، اقدام به تولید اخبار و مقالات حوزۀ سخت‌افزار و کالاهای دیجیتال کرده و در همین راستا، برنامه‌های ویدیویی نظیر لایوتک، LCBench و کامنت را نیز تولید و پخش نموده است.

  • تیم اورکلاکر لیون کامپیوتر به عنوان یکی از تیم‌های مطرح در سطح جهان می‌باشد که رکوردهای بسیاری را به نام خود ثبت کرده است.

  • مجموعۀ لیون کامپیوتر، با شعار خرید خوب، حال خوب، پیشتاز در ارائۀ خدمات تخصصی در زمینۀ سخت‌افزار است و افتخار می‌کند که به عنوان برترین فروشگاه آنلاین سخت‌افزار ایران به انتخاب هوادارانش در سال 1394 در جشنواره وب ایران انتخاب شده و در این مسیر گام بر‌می‌دارد.




خلاصه ادامه
شبکه‌های اجتماعی
راه‌های ارتباطی
error: Alert: Content is protected !!