اسپا و ماساژ ژیناسا

تمامی آنچه بود که در توان داشتیم

5 ستاره از 2 رأی
درباره / معرفی
سالن ماساژ ژیناسا اولین و بزرگترین مرکز ماساژ برای خانمها و آقایان در منطقه شرق تهران است. این مرکز دارای 4 اتاق مجزای ماساژ و 2 اتاق ماساژ VIP است. تمامی اطاق ها مطابق استانداردهای روز دنیا طراحی شده و هریک، کابین دوش کاملا مجهز و مدرن دارد. ماسورهای ژیناسا، همگی در این رشته متخصص هستند و مدرک معتبر دارند. شما با مراجعه به سالن ما، می توانید از انواع خدمات ماساژ سنتی، درمانی، زیبایی و لوکس مطابق با متدهای استاندارد جهان برخوردار شوید. قسمت پذیرایی سالن ژیناسا با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، انواع دمنوش های گیاهی و دسرهای خانگی درخدمت مراجعین محترم است. ما در این سالن برای شما، امکان مطالعه و استفاده از خدمات اینترنتی نیز فراهم کرده ایم.

سالن ماساژ ژیناسا با مدیریت سرکار خانم مرضیه  امینی و با 5  سال سابقه فعالیت خدمات ماساژ، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی میباشد.

ما به این باور رسیدیم که ماساژ یک نیاز است نه تجمل و باعث سلامتی و نشاط بدن میگردد، و زمانی که متوجه شدیم در شرق تهران بزرگ، مکان تخصصی جهت این مقوله موجود نیست، خود را مکلف به ساخت و راه اندازی آن دانستیم که بتواند به نوعی، سهولت استفاده از ماساژ را برایمان امکان پذیر سازد و سالن ماساژ ژیناسا، تمامی آنچه بود که در توان داشتیم.
خلاصه ادامه
راه‌های ارتباطی
  • نشانی:
    شرق تهران، تهرانپارس، خیابان رشید، نبش کوچه 148، پلاک 119، طبقه منفی 2، سالن ماساژ ژیناسا،
  • تلفن تماس:
  • وب‌سایت:
error: Alert: Content is protected !!