پوشاک زنانه ویچی

ویچی، برند برتر توليد و پخش عمده لباس زنانه

5 ستاره از 2 رأی
درباره / معرفی
ویچی، بزرگترین مجموعه تولیدی لباس مجلسی زنانه با بیش از دو دهه تجربه در سطح کشور می باشد. ویچی، ضمن داشتن سهم حداکثری در بازار داخلی، به عنوان برند برتر صادراتی کشور با ارائه گستره وسیعی از سبکها و طرحهای لباس مجلسی اعم از ماکسی زنانه، سارافون زنانه، اورال (سرهمی) زنانه، دامن زنانه، نیم تنه زنانه، کت زنانه، شومیز زنانه، بلوز زنانه، بادی زنانه، تونیک زنانه و شلوار زنانه مطرح می باشد.

تنوع محصولات و بروز بودن تولیدات ویچی، ضمن بهره گیری از مدیریت و برنامه ریزی علمی و توجه به متدهای روز دنیا جهت تامین نیاز جامعه جوان و نوجوان از ویژگیهای مهم این مجموعه تولیدی لباس مجلسی زنانه ویچی محسوب می شود.

ویچی با تکیه بر شعار “از هم اکنون بهترین باشید” سعی بر آن دارد تا آنچنان که زیبنده مشکل پسندان و صاحبان سلیقه است به طراحی و تولید لباس مجلسی زنانه با کیفیت و کمیتی رقابتی نسبت به محصولات کشورهای صاحب سبک در این صنعت بپردازد و در راه رسیدن به آرمان اصلی خود که همواره جلب حداکثر رضایتمندی مشتریان است دست از تلاش بر نخواهد داشت.

فروش عمده لباس مجلسی زنانه ویچی، بصورت حضوری و غیر حضوری انجام می‌گردد. لذا تمامی فروشندگان پوشاک مجلسی که در سراسر کشور مایل به اخذ عاملیت فروش از مجموعه ویچی می‌باشند می توانند از طریق لینک اخذ عاملیت شروع به همکاری و اقدام به خرید عمده لباس های مجلسی ویچی نمایند.
خلاصه ادامه
شبکه‌های اجتماعی
راه‌های ارتباطی
error: Alert: Content is protected !!