ساعت مچی واچ سنتر

برای هر نوع سلیقه

5 ستاره از 2 رأی
راه‌های ارتباطی
شبکه‌های اجتماعی
درباره / معرفی
فروشگاه اینترنتی ساعت واچ سنتر فعالیت خود را در زمینه فروش ساعت از طریق فروش اینترنتی از ابتدای سال نودو سه آغاز کرده است . در طول این مدت با توجه به تجربیات خود سعی کرده ایم فضایی را برای مشتریان خود فراهم نماییم تا در آن بتوانند برای هر نوع سلیقه یا رویدادی انتخاب مناسب خود را داشته باشند.

در سال جدید نیز بر آن شدیم تا با افزودن بخش زیور آلات و عینک به فروشگاه در کنار تنوع بیشتر ساعت های خود فضای انتخاب را برای همراهانمان بیشتر نماییم.

همواره تلاش ما بر ارائه خدمات بهتر به مشتریان مان بوده است و تا آنجا که فضای تجارت و بازار به ما این امکان را داده هم در ارائه مدل های متنوع و هم در قیمت گذاری آنها جانب مشتریان خود را داشته ایم اما در پاره ای از موارد علی رغم میل باطنی مجبور به اتخاذ سیاست هایی شده ایم که از انجام آن خورسند نبوده و نیستیم.

از آنجا که در خرید اینترنتی تنها راهنما خریداران تصاویر محصول برای انتخاب می باشد، تمامی عکس های گرفته شده از محصولات عیناً از خود کالا و توسط پرسنل ما و در آتلیه این مجموعه تهیه گردیده است و همواره تلاش ما و گروه گرافیک ما اعمال کمترین میزان از ویرایش تصویر در این عکس هاست. هر چند شاید به دلیل این موضوع جذابیت تصاویر به کار رفته در سایت های دیگر را نداشته باشیم اما ما به مشتریان خود احترام می گذاریم و آنچه را به ایشان نشان می دهیم که در هنگام دریافت سفارش خود خواهند دید.

در پایان یادآور می شویم تمامی محصولات شامل یک سال گارانتی رنگ و کارکرد می باشد و ساعتهای شرکتی نیز توسط خود شرکت تولید کننده گارانتی می شوند .
خلاصه ادامه
error: Alert: Content is protected !!