آرایشگاه مردانه لوتوس

خدمات توسط تیم حرفه ای و با امکانات درجه یک

5 ستاره از 2 رأی
راه‌های ارتباطی
شبکه‌های اجتماعی
درباره / معرفی
. در آرایشگاه مرداته لوتوس خدمات تخصصی اصلاح داماد توسط تیم حرفه ای و با امکانات و مواد درجه یک انجام می شود.
حتما شما هم در بعضی عکس‌های عروسی دیده‌اید که عروس خانم کاملا آراسته و زیبا است ولی داماد صورتش بر اثر عرق یا چرب بودن پوست برق می‌زند یا زیر چشم هایش سیاه و پف کرده به نظر می‌آید و یا اگر صورتش را اصلاح کرده است، دو رنگ متفاوت به وجود آمده که ناشی از سبز رنگ بودن جای ریش است و مواردی مانند این شاید پس از دیدن چنین عکس‌های نا‌هماهنگی است که برخی از آقایان خوش تیپ به این فکر افتاده‌اند که در جشن ازدواجشان، در آراستگی و زیبایی و خوش لباسی از عروس خانم جا نمانند.
این روزها در برخی از آرایشگاه‌های مردانه، خدمات مخصوصی به نام”آرایش و پیرایش داماد” ارایه می‌شود که موافقان ومخالفان خاص خود را هم دارد. آرایش آقایان برای جشن ازدواج، به همان مفصلی آرایش بانوان نیست بلکه کاملا بی‌رنگ است و عمدتا جنبه یکدست کردن رنگ های صورت آقایان را دارد. به خصوص نواحی اصلاح شده صورت و گودی و سیاهی زیر چشم با نواحی دیگر صورت همرنگ می‌شود. آرایش داماد در جشن ازدواج به شکلی است که هیچ کس متوجه آن نمی شود و در واقع می‌توان گفت که یک نوع گریم است.
به طور معمول گریم صورت داماد به این دلیل انجام می‌شود که در آتلیه هنگام گرفتن عکس های جشن ازدواج، صورت او هماهنگ‌تر با صورت عروس به نظر بیاید چون به هر حال زیر نور فلاش‌های دوربین‌های عکاسی تمام خطوط و لکه‌ها و دو رنگی‌های صورت بیشتر به چشم می‌آیند و به این ترتیب صورت عروس و داماد یکدست خواهد بود.
خلاصه ادامه
error: Alert: Content is protected !!