آژانس مسافرتی ققنوس

همکاری با معتبرترین آژانس‌های گردشگری سرتاسر دنیا

5 ستاره از 2 رأی
درباره / معرفی
آژانس هواپیمایی ققنوس با تکیه بر سال‌ها تجربه و تخصص شادروان هدایت احمدی ، در سال 1358 با هدف ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات حوزه گردشگری تاسیس شد.

تاریخچه


هدایت احمدی (۱۳۹۷-۱۳۲۴) از قدیمی‌ترین فعالان صنعت گردشگری ایران بود که از سنین نوجوانی وارد حوزه گردشگری شد. شادروان احمدی پس از کسب تجربه و شناخت صنعت گردشگری ایران، در سال ۱۳۵۱ نسبت به اخذ مجوز آژانس هواپیمایی ققنوس اقدام کرد. هر چند صدور مجوز آژانس هواپیمایی ققنوس تا سال۱۳۵۸ به تعویق افتاد اما مرحوم احمدی هیچگاه از هدف خود، یعنی هدف اعتلای صنعت گردشگری و ارائه خدمات باکیفیت و شایسته به ایرانیان بازننشست.


شادروان هدایت احمدی در طول عمر گهربار خود همواره با بینشی دقیق و دانشی به‌روز، نیازهای صنعت گردشگری ایران را پیش‌بینی کرده و در راه توسعه این صنعت گام برداشت به طوریکه به گواه بسیاری از فعالان و متخصصان این صنعت، وی را به حق می‌توان پدر صنعت گردشگری ایران نامید.


آژانس هواپیمایی ققنوس فعالیت خود را در خیابان ایرانشهر تهران آغاز کرد ودر سال ۱۳۸۴به منظور خدمت‌رسانی بهتر به همسفرانش، شعبه جدیدی نیز در برج سایه خیابان ولیعصر (عج) تاسیس کرد و در سال ۱۳۹۶ این شعبه را توسعه داد. اما با توجه به گسترش روزافزون خدمات آژانس هواپیمایی ققنوس، ساختمان برج ققنوس، در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. در حال حاضر تیم بزرگ ققنوس با بالغ بر ۱۰۰ نیروی متخصص، در مجموعه عظیم برج ققنوس در خیابان شریعتی با ۸ طبقه و ۳۵۰۰ متر مربع مساحت و همچنین شعبه برج سایه مشغول فعالیت هستند.


ققنوس در تمامی این سال‌ها تلاش کرده است تا با الگو گرفتن از روندهای جهانی و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، رشد و بهبود کیفیت خدمات خود را تضمین کند تا بتواند با ارائه خدمات گردشگری مانند بلیت پروازهای داخلی و خارجی، رزرواسیون آنلاین هتل، برگزاری تورهای گردشگری و .... سهم بزرگی در زمینه گسترش فرهنگ سفر و گردشگری ایفا کند.


همکاری ققنوس با معتبرترین آژانس‌های گردشگری سرتاسر دنیا در زمینه اجرای تورهای جهانگردی، انتخاب هتل‌های لوکس در مناسب‌ترین نقاط شهرها و نیز بکارگیری راهنمایان باتجربه و فرهیخته، باعث شده است تا تورهای گردشگری ققنوس زبانزد اهالی سفر و گردشگری باشد. در این ۴ دهه که از فعالیت آژانس هواپیمایی ققنوس می‌گذرد، نسل‌های مختلفی از خانواده‌های ایرانی همسفر ما بوده‌اند و سفرهای گروهی ققنوس خاطرات خوشی را برایشان رقم زده است.


 آژانس ققنوس از بدو تاسیس، رضایت گردشگران را سرلوحه خود قرار داده و در این راه توانسته است نیازهای مشتریان در تمامی حوزه‌های مرتبط با گردشگری را برطرف سازد. برگزاری سالانه بیش از ۱۰۰ تور مختلف و همراهی بیش از ۲۰۰۰ گردشگر، بیانگر اعتماد و رضایت همسفران نسبت به آژانس هواپیمایی ققنوس است.

خلاصه ادامه
راه‌های ارتباطی
error: Alert: Content is protected !!