گالری هنری هما

همکاری با موزه ها، بنیاد ها و گالری های هنری

5 ستاره از 2 رأی
درباره / معرفی
گالری هما در بهار سال 1384 به اهتمام انوشه یاد پرویز ملکی و مدیریت هنگامه معمری فعالیت خود را آغاز و تا کنون بیش از یکصد و پنجاه نمایش فرهنگی را برنامه ریزی و اجرا کرده است. بازبینی جریان های مدرن هنرهای تجسمی ایران و معرفی استعدادهای نوظهور از اهداف عمده ی ما هستند. در این راستا گالری هما در برنامه میان مدت خود ، همکاری با موزه ها، بنیاد ها و گالری های هنری را دنبال و از این منظر، فرازش هنر جوان را پیگیری می کند .

اجرای سالانه ی نقاشی منتخب نسل نو، نمایش های پژوهشی با عنوان کلکسیون فصلی، همکاری در جذب حمایت برای هنرمندان پیشرو ، همگی بخشی از این سامانه ی ذهنی هستند. گالری هما در برنامه بلندمدت خود نسلی از هنرمندان جوان را به عرصه ی منطقه ای و فرا منطقه ای پیشنهاد کرده و امیدوار است تا در این چشم انداز، دستاوردهای بصری درون مرزی را در حد مقدورات ارتقا بخشد.

ساماندهی و تکمیل کلکسیون های موجود هنر مدرن و معاصر ایران، برنامه ریزی و مشاوره با مجموعه داران حرفه ای و آماتور، ایجاد زمینه ی اقتصادی برای ورود خریداران به عرصه ی تجارت هنری و سرمایه گذاری در حوزه هنرهای پلاستیک بخشی از خدمات رایج گالری هما هستند.
خلاصه ادامه
راه‌های ارتباطی
error: Alert: Content is protected !!