شهاب گاز سوز

تولید کیت های دوگانه سوز CNG و LPG

5 ستاره از 2 رأی
درباره / معرفی
شرکت صنایع شهاب گاز سوز در سال ۱۳۷۸ با هدف توسعه سیستم های دوگانه سوز خودرو با هدف صرفه جویی در هزینه های مصرف سوخت و کاهش آلایندگی محیط زیست، تاسیس گردیده است .این با تکیه بر تکنیک های “الگوبرداری از بهترین ها” مطالعه جامعی در زمینه محصولات برتر سیستم های دوگاز کردن خودروها انجام داد که ماحصل آن تولید کیت کامل دوگانه سوز LPG در همان سال ابتدای تاسیس بود.

کیفیت و قیمت مناسب محصولات و خدمات پس از فروش مطلوب ،باعث رشد سریع بازارهای محصولات به بازارهای بین المللی مانند صادرات به کشورهای همسایه همچون پاکستان و ترکیه گردید. تجربه نصب برای مشتریان داخلی و مشتریان خارجی ما را بر آن داشت تا سبد محصولات خود را با کیت های دوگانه سوز CNG توسعه دهیم . این مهم در سال ۱۳۸۱ و هزمان با نمایشگاه خودروهای دوگانه سوز CNG یا همان NGV از سوی سازمان بهینه سازی مصرف سوخت کشور همراه شد و شرکت صنایع شهاب گاز سوز بعنوان اولین تولید کننده ایرانی کیت های CNG لقب گرفت که منجر به قرارداد تولید و نصب کیت های CNG با سازمان بهینه سازی مصرف سوخت کشور گردید.

همزمان با آغاز پروژه دوگانه سوز کردن خودروها با کیت های CNG از سوی سازمان بهسنه سازی مصرف سوخت کشور ،علاوه بر قرارداد تولید و نصب با شرکت صنایع شهاب گاز سوز برای رشد سریع صنعت CNG در کشور قرارداد تولید مشترک و نصب کیت های CNG با یکی از تولید کنندگان ممتاز کیت های CNG با حمایت این سازمان منعقد گردید که باعث پیشرفت بیش از پیش این شرکت گردید.
خلاصه ادامه
راه‌های ارتباطی
error: Alert: Content is protected !!