فروشگاه مارال چرم

عرضه و فروش البسه و محصولات چرم

5 ستاره از 2 رأی
درباره / معرفی
مارال چرم با همت و تلاش سید جلال و جواد حسینی خواه در سال 1374 در کارگاهی واقع در پاساژ عزیزی گوهردشت کرج،با هدف ایجاد یک برند ایرانی در حوزه تولید محصولات چرمی،آغاز به کار کرد.و اینک پس از گذشت تقریبا ربع قرن تجربه در زمینه محصولات چرمی توانسته است بیش از 60 شعبه زنجیره ای در سراسر ایران و چند شعبه بین المللی در کشور هایی مانند ایتالیا،سوئیس،استرالیا،قزاقستان و گرجستان را افتتاح نماید و در این راستا بیش از 400 نفر اشتغال مستقیم و 2000 نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد نماید.

هم اکنون گروه تولیدی و صادراتی مارال چرم با به کار گیری متخصصان و کارشناسان زبده ایرانی می کوشد با استفاده از آخرین تکنولوژی های تولید صنعتی محصولات چرمی،نتایج تحقیقات بازار و کارشناسی مداوم، سلیقه و خصوصیات زیست بومی مردم داخل و خارج از کشور،محصولات با کیفیت را در حوزه پوشاک،انواع کیف و کفش، کمربند،دستکش،لوازم جانبی و ... را برای همه گروه های سنی طراحی،تولید و روانه بازار های داخلی و بین المللی نماید.

همچنین با تکیه بر شعار "لبخند ماندگار" رضایت مشتری را در اولویت دستور کار خود قرار داده است و سعی کرده است با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات مناسب لبخند مشتری را پس از خرید ماندگار کند. این مجموعه برای رفاه حال مشتریان خود و سهولت خرید،سعی کرده است با تقویت فروش آنلاین،کلیه محصولات چرمی خود را با پشتیبانی کامل خدمات پس از فروش به مشتریان ارجمند ارائه می نماید.

گروه تولیدی و صادراتی مارال چرم به عنوان یک برند شناخته شده و مردمی،حمایت مالی و معنوی خود را در زمینه ورزشی(تیم کاراته آقایان و مدارس فوتبال استان البرز)،علمی(انجمن رباتیک استان البرز)،هنری (هنرمندان و سینما گران )و مسئولیت های اجتماعی (حمایت از کودکان کار) در سوابق کاری خود قرار داده است.

صداقت در فروش،اعتماد به توانمندی نیروهای ایرانی و دانش مداری،ارزش های ویژه مارال چرم هستند که سبب شده اند این گروه به یکی از سه برند اصلی دارای بیشترین سهم بازار در محصولات چرمی در ایران بدل گردد.
خلاصه ادامه
شبکه‌های اجتماعی
راه‌های ارتباطی
error: Alert: Content is protected !!