سوالات متداول و پُرتکرار
اخذ نمایندگی از سامانه کارت هوشمند مراکز و مشاغل ایران
سوالات متداول
نحوه اخذ نمایندگی به چه صورت میباشد و نیاز به ارائه چه مواردی است؟

پاسخ:

شرایط اخذ نمایندگی بسیار آسان میباشد.

از طریق بخش “ارسال درخواست جهت اخذ پنل نمایندگی” روی دکمه “مشاهده فرم درخواست” اشاره نمایید و پس از تکمیل فرم، درخواست خود را با موضوع “درخواست پنل نمایندگی” ارسال نمائید؛ که متعاقبا پنل نمایندگی بصورت رایگان برای مجموعه محترم شما ایجاد و تقدیمتان میگردد.

.

–  پنل نمایندگی رایگان
–  بدون نیاز به پرداخت هرگونه مبلغی(حتی 1ریال) بابت سرمایه‌گذاری، یا اخذ نمایندگی و امثالهم
–  بدون نیاز به ارائه تضامین معمول (نظیر: ضامن، چک، سفته و امثالهم)

– بدون نیاز به پرداخت هزینه سفارش قبل از انجام سفارش ( پرداخت هزینه سفارش پس از انجام سفارش میباشد)
– بدون نیاز به تهیه محل کار با متراژ و دکور موردنظر ما، جهت اخذ نمایندگی
– بدون نیاز به ارائه هرگونه مدارک (نظیر: اجاره نامه، سند، قولنامه، فتوکپی شناسنامه، کارت ملی و امثالهم)

 

 
 
 
تعرفه خدماتتون چقدر است؟ و چند درصد از این تعرفه را برای نمایندگی کم میکنید؟

پاسخ:

تعرفه خدمات مبلغ 1 میلیون و 700 هزار تومان میباشد؛ که +70% از مبلغ تعرفه (معادل 1 میلیون و 200 هزار تومان) برای نمایندگی درنظر گرفته شده است.

نحوه تسویه حساب به چه صورت میباشد؟

پاسخ:

پس از انجام سفارش، نمایندگی با کسر 70% (مبلغ 1 میلیون و 200 هزار تومان) متعلق به خود، 30% درصد سامانه (مبلغ 500 هزار تومان) را واریز مینماید.
واقعا خدماتتون گارانتی 3 میلیارد تومانی قیمت! به همراه جایزه سکه طلا!! داره !؟!؟!؟!؛ میشه توضیح بدید؟ که چطور ممکنه همچین چیزی!

پاسخ:

بله کاملا حقیقت دارد.

.

سامانه کارت هوشمند مراکز و مشاغل ایران، تعرفه خدمات این سامانه را به همراه مجموع تمامی ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و امکانات فوق‌العاده ارزشمند آن، با پایینترین قیمت ممکن قرار داده است؛ تا تمام مشاغل ایران بتوانند از این خدمات استفاده نمایند؛ و برای اینکه مدیر محترمی که برای کسب و کار خود از خدمات این سامانه استفاده مینماید، از ارزشمند بودن خدماتی که با پرداخت مبلغی معادل هزینه کارت ویزیت لمینت دریافت میکند، اطمینان داشته باشد؛ بنابراین این سامانه گارانتی و ضمانت فوق‌العاده استثنایی ارزش 3 میلیارد تومانی برای این خدمات آن‌هم در دوحالت گارانتی قبل از سفارش و گارانتی بعد از سفارش، با شرایط ذیل قرار داده است :

——❖——

✅ 1- گارانتی قبل از سفارش

❖ شرایط: چنانچه مشتری تا قبل از انجام سفارش، بتواند در ایران و یا در کل جهان حتی یک ارائه دهنده خدمات کارت ویزیت با دامنه‌ای غیر از CardV.ir پیدا کند که آن ارائه دهنده: مجموع همه‌ی امکانات+ قابلیت‌ها+ ویژگی‌هایی را که CardV.ir به همراه خدمات این سامانه خدمت مشتری ارائه میدهد را؛ با دامنه‌ای غیر از CardV.ir و با مبلغی کمتر(حتی 1 ریال کمتر) از «مبلغ 3 سه میلیارد تومان!!!»، ارائه دهد؛ در این صورت سامانه کارت‌ هوشمند مراکز و مشاغل ایران (CardV.ir)، به عنوان جایزه، انجام خدمات یک کارت ویزیت (مجازی) را به همراه همه ی مجموعه امکانات، قابلیت ها+ ویژگی ها، تقدیم مشتری گرامی خواهد نمود.

——❖——

✅ 2- گارانتی بعد از سفارش

❖ شرایط: چنانچه مشتری محترم تا 7 روز پس از انجام سفارش، بتواند در ایران و یا کل جهان حتی یک ارائه دهنده خدمات کارت ویزیت با دامنه‌ای غیر از CardV.ir پیدا کند که آن ارائه دهنده: مجموع همه‌ی امکانات+ قابلیت‌ها+ ویژگی‌هایی را که CardV.ir به همراه خدمات این سامانه خدمت مشتری ارائه میدهد را؛ با دامنه‌ای غیر از CardV.ir و با مبلغی کمتر(حتی 1 ریال کمتر) از «مبلغ 3 سه میلیارد تومان!!!»، ارائه دهد؛ در این صورت سامانه کارت‌نمای مراکز و مشاغل ایران (CardV.ir)، نه تنها مبلغی را که مشتری گرامی جهت انجام سفارش کارت ویزیت خود در سامانه کارت هوشمند ایران CARDV.IR ، پرداخت کرده است را به ایشان مسترد خواهد کرد؛ بلکه علاوه بر آن به نیز عنوان جایزه، تعداد 1 سکه طلای 18 عیار ، تقدیم مشتری گرامی خواهد نمود.

از کجا معلوم کلاهبردار نباشید؟! و این شرایط عالی‌ای رو هم که گذاشتید، تله کلاهبرداری نباشه !

پاسخ:

1- سامانه کارت هوشمند مراکز و مشاغل ایران، یک پلتفرم با ارزش چند میلیون دلاری است، که به مدیریت آقای «شهاب میرزایی فراهانی» فعالیت میکند.

.

2- این سامانه دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن و تجارت میباشد و همچنین علاوه بر آن، ثبت شده در مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد – ثبت شده در مرکز فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد – ثبت شده در شبکه ملی فرهنگ وزارت فرهنگ و ارشاد – ثبت شده در سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی (امتا)؛ نیز میباشد و همچنین خدمات این سامانه تحت برند رسمی، معتبر و شناخته شده ترنجستان® ، در مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک قوه قضائیه کشور، به ثبت رسیده است.

.

3- این سامانه به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی، هیچگونه مبلغی (حتی 1ریال) بابت اخذ نمایندگی، پنل نمایندگی، سرمایه‌گذاری و امثالهم از نمایندگی دریافت نکرده است و نمیکند.

.

4- این سامانه، هزینه سفارش را پس از انجام سفارش، از نمایندگی دریافت مینماید.

.

5- این سامانه، با کمال احترام هیچ شخصی را اجبار به اخذ نمایندگی از آن، ننموده و نمینماید.

 

آیا امکان مراجعه حضوری وجود دارد؟

پاسخ:
فعالیت این سامانه و سفارش دهی به آن، کاملا به صورت آنلاین بوده و غیرحضوری میباشد و سفارش گیری و انجام سفارشات نیز به صورت آنلاین صورت میپذیرد و امکان مراجعه حضوری وجود ندارد.

اگر ممکنه میخوام چند نمونه کارت ویزیت انجام شده که تمام قابلیت‌ها و امکانات را داشته باشد، مشاهده کنم

پاسخ:
بله البته

.
1- شما میتوانید از طریق لینک زیر کارت ویزیت «فروشگاه بونوپرسو» را مشاهده نمائید و قابلیت‌ها و امکانات گوناگون کارت ویزیت آن را بررسی فرمائید:

https://cardv.ir/bonopresso
ضمنا، میتوانید جهت مشاهده کارت ویزیت این کسب و کار، عبارت ” کارت ویزیت فروشگاه بونوپرسو” را در جستجوی گوگل، جستجو نمائید.

.

——❖——

 

2- همچنین میتوانید از طریق لینک زیر کارت ویزیت «فروشگاه دون استیل» را مشاهده نمائید و قابلیت‌ها و امکانات گوناگون کارت ویزیت آن را بررسی فرمائید:
https://cardv.ir/donsteel
ضمنا، میتوانید جهت مشاهده کارت ویزیت این کسب و کار، عبارت ” کارت ویزیت فروشگاه دون استیل “ را در جستجوی گوگل، جستجو نمائید.

دیدم، انصافا و بدون اغراق، بینظیر و عااااالیه؛ لطفا بگید که چقدر زمان میبره تا کارت ویزیت آماده بشه؟

پاسخ:
سپاس از حسن نظر شما؛
با توجه به اینکه بخش زیادی از کار توسط نیروی انسانی مورد انجام قرار میگیرد؛ بنابراین از زمان ثبت سفارش، حداکثر 1 تا 2 روز کاری زمان خواهد برد تا سفارش انجام گردد.

ممنون میشم بگید که چه مشاغلی و از کدام شهرها میتوانند از خدمات این سامانه استفاده نمایند؟

پاسخ:
غیر از مشاغل ممنوعه و مشاغل مربوط به خدمات ارز دیجیتال و امثالهم، تمام مشاغل و برندهای ایران، میتوانند کارت ویزیت مجازی آنلاین هوشمند
، ویژه کسب و کارشان را به این سامانه سفارش دهند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
ضمنا در این خصوص میتوانید بخش “اصناف و مشاغل مورد بازار هدف” را مشاهده نمایید.

اگر پس از انجام سفارش، هزینه سفارش رو واریز نکنم چه میشود؟!

پاسخ:

قطعا به نفع شما خواهد بود که پس از انجام سفارش، هزینه آن را در مهلت مقرر واریز نمایید؛ چراکه:

.

.

اول- درصورتیکه تا مهلت مقرر هزینه سفارش واریز نگردد، سفارش شما لغو خواهد شد! و سفارش انجام شده حذف میگردد!

.
دوم- درصورت لغو سفارش، برای بازگردانی سفارش و یا ادامه همکاری میبایست بابت هر سفارش لغو شده، مبلغ 100 هزارتومان جریمه پرداخت نمایید!

.
سوم- درصورتیکه تا مهلت مقرر هزینه سفارش واریز نگردد؛، در سفارشات بعدی شما، هزینه سفارش قبل از انجام سفارش از شما دریافت خواهد شد! و تا زمانی که هزینه سفارش را واریز ننمایید، سفارش شما مورد انجام قرار نخواهد گرفت!

تعدادی از نمونه سفارش‌های انجام شده
رسانه‌ها و پلتفرم‌های در همکاری با این سامانه

CardV.IR

فهرست دسته بندی اصناف
سامانه جامع کارت هوشمند مشاغل ایران

مراکز و مشاغل؛ پوشاک، اکسسوری و جواهرات

مراکز و مشاغل؛ آرایش، زیبایی و اسپا

مراکز و مشاغل؛ ساز، آواز و موسیقی

مراکز و مشاغل؛ وکالت و قانون

مراکز و مشاغل؛ املاک و اسباب‌کشی

مراکز و مشاغل؛ موادغذایی و خوراکی ها

مراکز و مشاغل؛ کاریابی، محل کار و اشتغال

مراکز و مشاغل؛ عطاری و طب سنتی

مراکز و مشاغل؛ مسافرت و گردشگری

مراکز و مشاغل؛ دوربین و عکاسی

مراکز و مشاغل؛ خیاطی و پارچه

مراکز و مشاغل؛ ماشین، موتورسیکلت و دوچرخه

مراکز و مشاغل؛ مراسم ترحیم و یادبود

مراکز و مشاغل؛ شستشو، نظافت منزل و ساختمان

مراکز و مشاغل؛ گیاهان زینتی و آپارتمانی

مراکز و مشاغل؛ بازرگانی، حمل و انبار کالا

مراکز و مشاغل؛ آشپزی و شیرینی پزی

مراکز و مشاغل؛ تحصیل، تحریر، کتابخوانی

مراکز و مشاغل؛ لوازم دیجیتال

مراکز و مشاغل؛ کودک و نوزاد

مراکز و مشاغل؛ ابزار، یراق، ساخت و ساز

مراکز و مشاغل؛ حیوانات خانگی و آکواریوم

مراکز و مشاغل؛ لوازم خانگی، دکوری و آشپزخانه

مراکز و مشاغل؛ همسریابی، ازدواج و عروسی

مراکز و مشاغل؛ بهداشت، درمان و سلامت

error: Alert: Content is protected !!